Üdvözlet mindenkinek!

SZIASZTOK!
A nevem BG.
Futár vagyok, montizom, túrákat szervezek, blogolok, vlogolok
Budapesten élek és szerelek!
Sima srác vagyok, semmi különös.
Azért olvass mert felvidítalak, elgondolkodtatlak, vagy mert érdekel a véleményem, vagy azért olvass, mert szereted! :)

Jó mulatást

2011. április 16., szombat

Megtőrtént az Első Bundabringa élmény túra!

Helló mindenkinek! Ahogy igértem itt vagyok a képekkel. Lessétek meg!
Árpád hídtól Solymárig Körülbelül 40 km.


A kezdet( Indulás Árpádhídtól)






A bicók még vártak!:)




A főld út kezdetén...


És aztán még főld-út
Föld úton biciklis!

Szélesen a rekettyés alatt valahol


Vissza a Föld úton Máriahegy felé

Már Solymár felé a zöld túrista úton

És a várva várt Pihenőhely! 

Rágyúrás





A kollégám Haga Úr alias "Budai 2/ Haga" Nevet :D
Képelés...

Képelés megint!  :-)

Egy "kis" táj...

Fitnesz, mivel hát élmény túra vagy mi a szösz!

Lóga lába lóga.... :)

Aztaaaa..! :O

A grill púlt

Parti Grill-láng

Képelés


A patak







 Indúlás a várhoz

Csito van a vár falán

Itt is!


Haga van a vár falán

Itt is! :)

Na meg a vár belseje! 

 Én is a vár falán..
Itt is!
 Itt is!

Ha. ha-ha-ha Haggga!

Egy kis röffting

Én...

Messze távol Ha.ga! :D


A team az elvállásnál!
Szeretném ha többen lennénk olykor több napos túrán is sátorral, sok élménnyel bringázhatnánk! 
Gyertek! Várunk mindenkit tekeréssel!!!

BUNDABRINGA
A késöbbiekben még ma vagy Holnap kirakok egy két linket a videókkal!

1 megjegyzés: